نوشته شده توسط : sevda

لو رفتن سوالات کنکور 99 ؛ شایعه است یا واقعیت ؟ 

در واپسین دقایق برگزاری کنکور سراسری هنر با اخبار و توییت های مختلفی مبنی بر لو رفتن سوالات کنکور سراسری رو به رو شده ایم . به طوری که امروز مصادف با برگزاری کنکور هنر خبرنگار ایرنا با انتشار توییتی اعلام کرد : طبق شواهدی که منتشر شده سوالات کنکور هنر 99 که در حال برگزاری است لو رفته است !

اما در ادامه 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه انتشار دفترجه سئوالات کنکور 99 حین برگزاری آزمون و قبل از اعلام رسمی از سوی سازمان سنجش ، کذب و کلاهبرداری است گفت : کلاهبرداران دفترچه سوالات کنکور سال 98 را با عنوان دفترچه سوالات کنکور امسال در فضای مجازی منتشر کردند . بنابراین داوطلبان گول این کلاهبرداری ها را نخورند .

دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور 99 در دانشگاه الزهرا ، در خصوص شایعه فروش سئوالات آزمون طی روزهای اخیر گفت : در خصوص امنیت سئوالات امتحانی کنکور و لو رفتن آن ها باید بگویم که پاسخ دقیق به این شایعه زمان زیادی نمی برد . زیرا همین امروز سئوالات آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر 2 ساعت پس از اتمام این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد .

وی در ادامه تصریح کرد : هر کسی ادعا دارد سئوالات کنکور 99 لو رفته است می تواند آن سئوالات را با سئوالاتی که بعد از آزمون منتشر خواهد شد مقایسه کند . بنابراین مباحثی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده بود آنچنان ناشیانه بوده و کلاهبرداری آن روشن است که با کمی دقت می شود به دروغین بودن آن پی برد .

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد : کلاهبرداران دفترچه سئوالات سال گذشته را با عنوان دفترچه کنکور 99 در فضای مجازی منتشر کرده اند . بنابراین هر زمانی که دفترچه های ما منتشر شود پی بردن به این ادعا آن چنان هم نیاز به تخصص فنی ندارد و به راحتی می شود به این کلاهبرداری پی برد .

دکتر خدایی تاکید کرد : الته در نشر اینگونه شایعات داوطلبان کنکور هم مقصر هستند که به این نوع کلاهبرداری ها اعتماد می کنند . به یقین می گویم این نوع شایعات کذب است و نتایج آن بعد از آزمون مشخص خواهدشد .

منبع : لو رفتن سوالات کنکور 99 ؛ شایعه یا واقعیت

در ادامه بخوانید: دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 99



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()